Szolgáltatások

Mit kínálunk?

Ingyenes, illetve olcsó és valóban megtérülő hirdetési lehetőségeket kínálunk mindazon belföldi szálláshelyeket kínáló szolgáltatóknak és SZÉP Kártya-elfogadóhelyként működő szálláshely-szolgáltatóknak, azaz szállodáknak, hoteleknek, panzióknak, síközpontoknak, vendégházaknak, nyaralóhelyeknek és apartmanoknak, akik szeretnének győztesekként kikerülni a vendégek magunkhoz csalogatását célul kitűző versenyéből, és minél több ügyfelet szerezni. Akár az ország egyik frekventált régiójában, például Budapesten, a Balatonnál, Egerben, Villányban, Szegeden, Debrecenben vagy Esztergomban működtet szállodát, akár máshol, érdemes hozzánk fordulnia; szinte biztosan tudunk segíteni önnek.

Nem mindegy, hol hirdet

Reklámra és marketingre minden szolgáltatónak szüksége van, azonban egyáltalán nem mindegy, milyen az a reklám. Ha nem hatékony, tehát nem hoz be potenciális vendégeket, teljesen mindegy, mennyit költünk rá, az csak pénzkidobás, hiszen a legkisebb összegű költés is felesleges, ha az nem térül meg. Ezért fontos, hogy minden szolgáltató olyan marketingcsatornákon hirdessen, amelyek segítségével valóban sikerül ügyfeleket szereznie. Néha nagyobb összegeket is érdemes hirdetésre szánni, ha előzőleg már meggyőződtünk róla, hogy az adott marketingcsatornán valóban elérjük későbbi ügyfeleinket. Hiszen így a befektetett összeg sokszorosan is megtérülhet.

Tapasztalt csapat

Cégünk régóta foglalkozik azzal, hogy megkeresse a leginkább hatékony és legjobban megtérülő hirdetési lehetőségeket a belföldi szálláshelyek és SZÉP Kártya-elfogadóhelyek számára. Bőséges referenciával rendelkezünk, amelyeket Referencia menüpontunkra kattintva ön is megtekinthet. Tudjuk, hogy egy vállalkozás nem szívesen dob ki pénzt az ablakon, főként a jelenlegi gazdasági helyzetben; és egy megfontolt vezetéssel rendelkező vállalkozás kétes sikerrel kecsegtető projektekbe sem vág bele. Ezért fontos, hogy csak olyan cégre bízza marketingjét és hirdetéseit, akik már nagy tapasztalattal rendelkeznek e téren.

Személyre szabott megoldások

Nem lehet az összes szolgáltatást egy kalap alá venni. Nem mondhatjuk azt egy-egy weblapról vagy linkgyűjteményről, hogy az lenne a legjobb hirdetési felület, hiszen nagyon nem mindegy, milyen jellegű, árfekvésű vagy milyen életkorú, lakhelyű, társadalmi státuszú közönségnek kínáljuk szolgáltatásunkat. Azt nem fontos tudnunk, potenciális ügyfeleink, azaz a leendő vendégek miért pont azt az adott linkgyűjteményt vagy weboldalt böngészik a legszívesebben; a lényeg az, hogy tudatában legyünk ennek az információnak, és az előnyünkre fordítsuk, kihasználjuk azt. Ugyanis csak így hirdethetünk azon a felületen, ahol valóban elérjük azokat, akik később ügyfeleinkké válnak majd. Tehát nem csupán eltalálnak a weboldalunkra vagy rákattintanak a hirdetésre, hanem valóban szobát foglalnak a szállodánkban, eljönnek hozzánk üdülni, és igénybe veszik további szolgáltatásainkat is. Máshol lehet érdemes meghirdetni egy wellnesshétvégét, mint például egy síkirándulást. Ha más a célközönség, máshogy kell velük kommunikálni, máskor és egy másik marketingcsatornán.

Átvesszük öntől a munkát

Ha nincs kedve azzal foglalkozni, hogy kitalálja, melyik lenne az ön szolgáltatása számára a legmegfelelőbb marketingcsatorna, hol érhetné el a legtöbb potenciális ügyfelet, azaz későbbi szállóvendégeit, engedje meg, hogy átvegyük öntől ezt a feladatot! Tapasztalatunknak köszönhetően mi már tudjuk, hol érdemes hirdetni, hogy a hirdetésbe fektetett összeg valóban megtérüljön. Szolgáltatásával megismerkedve adunk önnek egy ajánlatot, amelyet ha elfogad, meghirdetjük szálláshelyét azokon a weboldalakon és linkgyűjteményekben, amelyekről tudjuk, hogy valóban segíteni fognak abban, hogy potenciális vendégei megismerhessék szolgáltatását, és meggyőződjenek arról, hogy érdemes igénybe venniük.

Valódi eredmények

Szolgáltatásunk sikeréről számszerű adatokat kap. Megnézheti a látogatási adatokat; azt, hogy hányan kattintottak az egyes honlapokon, linkgyűjteményekben található hirdetésekre és megjelenésekre, és megtekintheti a statisztikákat. Ezekből mi is tanulunk, így tudjuk folyamatosan fejleszteni szolgáltatásainkat, és megkeresni az aktuálisan leghatékonyabbnak bizonyuló hirdetési lehetőségeket. Ha belföldi szálláshelyeket kínáló szállodaként vagy panzióként, illetve SZÉP Kártya-elfogadóhelyként szeretne minél több vendéget szálláshelyére vonzani, vegye fel velünk a kapcsolatot, és kérjen ajánlatot! Ha előbb szeretne behatóbban megismerkedni a szolgáltatásainkkal, böngéssze végig weblapunkat, olvasson cégünkről és szolgáltatásunkról!


Előnyök

Miért bízza ránk a hirdetést?

Vállalkozásunk sikerének egyik alapköve a marketing és a reklám. Azonban nem mindegy, ezt milyen formában valósítjuk meg, hiszen ha nem a megfelelő helyen hirdetünk, vagy nem a megfelelő marketingeszközöket használjuk, nem sikerül új ügyfeleket szereznünk vele, tehát olyan, mintha a hirdetésre szánt pénzt kidobnánk az ablakon. Marketingkampányaink sikeréhez tisztában kell lennünk azzal, ki a célcsoportunk, annak tagjait hol érhetjük el, milyen stílusban kell kommunikálnunk velük, hogy megragadhassuk a figyelmüket, és milyen marketingeszközt kell használnunk. Hiszen, hiába hirdetjük szolgáltatásainkat akár rengeteg felületen, ha nem sikerül magunkhoz csalogatni a vendégeinket. Ilyenkor a hirdetésre áldozott összeg valójában kidobott pénz – ha pedig az ingyenes volt, kidobott idő és energia. Ahhoz, hogy hatékonyan hirdethessünk, meg kell vizsgálnunk, hol érhetjük el potenciális szállóvendégeinket. Ezt elsőre, tapasztalatok híján természetesen nem tudatjuk, így, ha egymagunk vágunk bele, kockáztatnunk kell.

Hatékony hirdetések

Természetes, hogy maguknak a belföldi szálláshelyeknek nincs akkora tapasztalata a hirdetésekkel kapcsolatban, vagy legalábbis nem olyan széles körű, mint annak, aki kifejezetten ezzel foglalkozik. Az internetes hirdetést sokan egy nagy halmazként kezelik, úgy gondolják, mindegy, pontosan hol és milyen formában hirdetnek, csak legyenek jelen a világhálón szolgáltatásukkal. Ez azonban önmagában még nem hatékony. Ahhoz, hogy megtudjuk, megéri-e hirdetni, meg kell vizsgálnunk reklámjaink hatékonyságát. Ha azt tapasztaljuk, többe kerül számunkra maga a hirdetés, mint amennyit a vele behozott ügyfelekből keresünk, kijelenthetjük, hogy a hirdetés nem volt hatékony. Nem biztos, hogy a megszövegezésével van baj, az is lehet, hogy potenciális vendégeink mindössze nem látogatják azt a bizonyos weboldalt vagy linkgyűjteményt, ahol hirdetünk. Talán úgy érzik, nem nekik szól, náluk fiatalabbak vagy idősebbeknek, illetve más anyagi helyzetben lévőknek készült. Ha ezt nem vesszük figyelembe, nagyon sokat kockáztatunk. Sokan nem mérik hirdetéseik hatékonyságát, úgy gondolják, ha az adott hirdetési felület ismert és sokan használják, biztos számukra is ugyanolyan hatékony, mint bárki más számára. Pedig ez nem feltétlenül igaz, ám ha az is, nem jelenti azt, hogy a hirdetéssel van baj. Lehet, hogy valójában egy nagyon hasonló, mégis másik felületen kellene hirdetnünk.

Nincs kockázat

Tapasztalatok híján azonban kezdetben legfeljebb kísérletezgethetünk, amíg meg nem találjuk a tökéletes hirdetési felületet – azaz lehetőség szerint többet, hogy ne kelljen egy lábon állnunk. Hiszen, ha csupán egyetlen helyen hirdetünk, és az adott weboldal valamiért – például karbantartási munkálatok miatt – átmenetileg nem elérhető vagy éppen megszűnik, könnyen reklám nélkül maradhatunk. Igaz, csupán rövid időre, amíg el nem helyezzük a hirdetésünket máshol, azonban ez alatt az idő alatt is elesünk a potenciális haszontól. Ha egy szakértő csapatra bízza hirdetéseit, nem kell kockáztatnia. Többéves tapasztalatunknak köszönhetően már ismerjük a piacot, és pontosan tudjuk, milyen szolgáltatást hogyan és hol érdemes hirdetni. Ha igénybe veszi szolgáltatásunkat, egy biztos, jól bejáratott és már bizonyított módszert kap. Pontosan ott fogjuk elhelyezni hirdetéseit, ahol tudjuk, hogy leendő vendégei valóban elolvassák.

Eléri a potenciális ügyfeleket

Cégünk régóta foglalkozik szálláshelyek és SZÉP Kártya-elfogadóhelyek internetes hirdetésével. Ügyfeleink szolgáltatásával megismerkedve, tapasztalataink alapján mi sokkal könnyebben el tudjuk dönteni, hol érdemes hirdetni az adott szálláshely kínálatát ahhoz, hogy valóban sikerüljön elérni a potenciális ügyfeleket. Átvesszük öntől a hirdetési feladatokat. Felkutatjuk a leghatékonyabb hirdetési lehetőségeket, és elérhetővé tesszük szolgáltatását az érdeklődők számára. Megbízható és tapasztalt cégként tudjuk, hol érdemes és hol nem érdemes hirdetni az adott szálláshelyet, hol adjunk fel ingyenes hirdetést, és mely csatornákon éri meg pénzért hirdetni.

Az internet ereje

Manapság az emberek bármilyen terméket vagy szolgáltatást keresnek is, elsősorban az interneten tájékozódnak. Sokak számára világháló mára részben vagy akár egészben átvette a televízió, a rádió vagy az újságok szerepét. Az interneten böngészni sokkal egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb, mintha katalógusokat lapozgatnánk vagy telefonon kérnénk felvilágosítást. Ez arra ösztönzi a különböző szolgáltatókat, köztük a belföldi szálláshelyeket kínáló vállalkozásokat, szállodákat, panziókat és apartmanokat is, hogy egyre nagyobb figyelmet fordítsanak internetes megjelenésükre. Ez azonban nem merülhet ki abban, hogy van egy jól felépített, felhasználóbarát és információban gazdag weblapunk, valamint egy profilunk egy közösségi oldalon; a hirdetésekre is elegendő figyelmet kell fordítanunk. Sokan úgy gondolják, számtalan ingyenes internetes hirdetési lehetőség van; érdemes ott próbálkozni, ahol csak lehet, legfeljebb nem lesz hatékony, pénzt nem veszítünk vele. Ez valóban így van, viszont arra is gondolnunk kell, hogy a hirdetési felületeket felkutatni, a hirdetéseket elhelyezni idő és energia; és egy szálloda vagy apartman marketingfeladataival megbízott munkatársnak valószínűleg az ideje is drága. Egyszerűen nem éri meg olyasmibe fektetni (nemcsak pénzt; energiát sem), ami nem térül meg. Sokkal hatékonyabb, ha befektetünk egy kis pénzt (akár magára a hirdetésre, akár azon cég szolgáltatásába, aki a hirdetést megoldja helyettünk), amennyiben így valódi ügyfeleket, vendégeket szerezhetünk.

Költséghatékony marketing

Természetes, hogy minél kevesebbet szeretne szánni marketingjére, hiszen a jelenlegi gazdasági helyzetben a cégeknek is nagyon meg kell fontolniuk, mire adnak ki pénzt. Egy hirdetési lehetőség azonban nem feltétlenül akkor a legolcsóbb, ha magáért a hirdetésért minél kevesebbet kell fizetnie. Így nem jár el jól akkor, ha kizárólag ezt a szempontot veszi figyelembe. Hiszen, ha az adott csatornán nagyon olcsón hirdethet, viszont reklámjával nem szerez egyetlen ügyfelet sem, a lehetőség így is drága. Ha viszont relatíve drága az adott hirdetés, ám a behozott ügyfelek által önnél elköltött pénz többszöröse a hirdetés árának, az alkalmazott marketingcsatornát bátran nevezhetjük olcsónak, vagy legalábbis költséghatékonynak.

Több vendéget vonzhat

Ha nincs kedve, ideje vagy elég tapasztalata ahhoz, hogy a fentiekkel maga foglalkozzon, bátran kérhet segítséget egy szakértőtől. Így több ideje marad arra, amihez valójában ért: fejlesztheti szolgáltatását, és vonzóbbá teheti szálláshelyét leendő vendégei számára. Átvállaljuk öntől a marketingkampány megszervezését: megvizsgáljuk, mely oldalakon lenne a legérdemesebb hirdetnie, milyen formában, és el is helyezzük hirdetését az adott weblapokon. Ha belföldi szálláshelyeket kínáló szolgáltatóként, illetve SZÉP Kártya-elfogadóhelyként szeretne minél több vendéget szállodájába, panziójába vagy apartmanjába vonzani, vegye fel velünk a kapcsolatot, és kérjen ajánlatot! Ha először szeretne behatóbban megismerkedni a szolgáltatásainkkal, böngéssze végig weblapunkat, és olvasson cégünkről!


Hirdetési lehetőségek szálláshelyeknek

A jelenlegi gazdasági helyzetben az embereknek kevesebb pénze van utazni és kikapcsolódni, mint korábban, hiszen igyekeznek takarékoskodni, és elsősorban a szórakozáson spórolnak, hiszen a létfontosságú kiadásokat nem tudják kiiktatni. Azonban vannak olyan népszerű szálláshelyek, amelyek mindezek ellenére is sikeresen és nagy haszonnal működnek. Nem csupán sikerült fennmaradniuk a válságban, hanem fejlődni is képesek. Pedig egyáltalán nem biztos, hogy jobb szolgáltatásokat kínálnak, mint az ön szálláshelye, csupán tudják, hogyan érjék el potenciális vendégeiket, és hogyan csábítsák őket magukhoz. Ha meg van győződve róla, hogy színvonalas szolgáltatást nyújt, amellyel vendégei elégedettek is, azonban nem sikerül elegendő látogatót szállodájába, panziójába, vendégházába vagy apartmanjába csalogatni, lehet, hogy egyszerűen nem a megfelelő helyen hirdet.

Hatékony hirdetés olcsón

Ez azonban nem jelenti azt, hogy a reklámra szánt költségvetés kidobott pénz: hirdetésre szükség van, csak az nem mindegy, milyen formában és hol próbáljuk elérni célcsoportunkat. Hiszen hiába hirdetünk a legnépszerűbb felületeken, ha a mi leendő vendégeink azt nem olvassák; illetve hiába olvassák, ha úgy érzik, ajánlatunk valójában nem nekik szól. Egy ingyenes, internetes hirdetés nem feltétlenül kevésbé hatékony, mint egy drága tévéreklám; az a lényeg, melyikkel jutunk el a célcsoporthoz. Illetve, egy nem ingyenes hirdetési lehetőség sem kerül feltétlenül többe, ha megnézzük, mekkora hasznot sikerült elérnünk a segítségével.

A leghatékonyabb megoldások

Természetes, ha nem mindenki tudja, melyik lenne a legmegfelelőbb hirdetési felület belföldi szálláshelye számára. Sokaknak elegendő ideje vagy energiája sincs ezzel foglalkozni. Tapasztalat híján viszont előfordulhat, hogy a hirdetésbe fektetett pénz nem térül meg. Cégünk régóta foglalkozik belföldi szálláslehetőséget kínáló hotelek, szállodák, panziók, vendégházak, síközpontok, apartmanok és más szálláshelyek, illetve a SZÉP Kártyát elfogadó létesítmények hirdetéseivel. Számtalan weboldallal és linkgyűjteménnyel állunk kapcsolatban, és tapasztalatainknak köszönhetően könnyen meg tudjuk állapítani, egy adott szolgáltatás esetén hol a leghatékonyabb hirdetni. Ha valóban megtérülő hirdetésre van szüksége, mert nem szeretné pazarolni a pénzét, forduljon hozzánk, keressen meg minket most, és kérjen ajánlatot! Ha előbb jobban megismerkedne velünk, olvassa át weblapunkat, és tájékozódjon rólunk és szolgáltatásainkról!


Hirdetési lehetőségek SZÉP Kártya-elfogadóhelyeknek

A SZÉP Kártyáról

A Széchenyi Pihenő Kártya, azaz SZÉP Kártya egy kártyaformátumú elektronikus utalvány, amelyet a munkavállaló munkáltatójától kaphat béren kívüli juttatásként, a cafeteriarendszer egyik elemeként, és keretét belföldi üdülésre, meleg étkezésre, különböző egészségügyi, szépségápolási, wellness- és sportszolgáltatásokra, illetve kulturális és szórakozási lehetőségekre használhatja fel. 2012. január 1-jétől kezdve a SZÉP Kártya váltotta fel a korábbi utalványokat, a rá utalható keret pedig 450 ezer forintra emelkedett. A meleg étkezésre, illetve az egészségügyi, szépségápolási és sportszolgáltatásokra adható 150, illetve 75 ezer forint mellett a legnagyobb összeget, évi 225 forintot belföldi szálláshelyek igénybe vételére kap a munkavállaló a munkáltatójától. Erről az alszámláról a munkavállaló belföldi utazások, üdülések, utazási irodák belföldi szállásszolgáltatása és belföldi szálláshelyek költségét fizetheti ki. Felhasználhatja a keretet hotelekben, szállodákban, síközpontokban, apartmanokban, lovardákban, nyaralóházakban, vendégházakban, panziókban, kastélyszállókban, illetve utazási irodákban is, belföldi szálláshelyszervezésre.

Nagyobb utazási kedv

Sokan vannak, akik elsősorban a szórakozáson, kikapcsolódáson, pihenésen igyekeznek spórolni, és nem szívesen költenek utazásokra, nyaralásra. Ez nem jelenti azt, hogy nem szívesen töltenék el a szabadságukat egy belföldi szállodában vagy nyaralóhelyen, mindössze megpróbálnak megfogni minden egyes forintot; és mivel élelemre, ruhára és közműszolgáltatásokra szükségük van, az ezen felüli „luxusköltségeket” minimalizálják. A SZÉP Kártyára a munkáltatójuk által elutalt éves keretet azonban „muszáj” elkölteniük, hiszen különben az elveszne, lejárna. A keret az utalás dátumától számított következő év végéig érvényes. Pénzt pedig senki sem szívesen veszít, így a kártyatulajdonosok mindenképp felhasználják a belföldi utazásra szánt keretet, sőt, lelkiismeret-furdalás nélkül lepik meg magukat és családjukat egy-egy üdüléssel, nyaralással, wellnesshétvégével, élményfürdőzéssel vagy síeléssel. Tehát, ha az ön által üzemeltetett szálloda, vendégház, panzió vagy apartman is a SZÉP Kártya-elfogadóhelyek közé tartozik, vagy hamarosan oda fog tartozni, számíthat további vendégekre. De természetesen csak akkor, ha a potenciális vendégek értesülnek szolgáltatásairól és arról, hogy SZÉP Kártya-elfogadóhelyként önöknél a béren kívüli juttatás felhasználásával is tudnak fizetni.

Célirányos hirdetések

Fontos, hogy minden hirdetési felületen, ahol megjelenik vállalkozásával és szolgáltatásaival, kiemelje, hogy elfogadja a SZÉP Kártyát. Így eddigi, szolgáltatásait eddig többször is igénybe vevő vendégei mellett biztosan megtalálják azok is, akik egyébként ritkán utaznak el nyaralni, de ki akarják használni a SZÉP Kártya jóvoltából „ajándékba kapott” pénz nyújtotta lehetőségeket, és takarékoskodásuk ellenére is elutaznak üdülni. Őket gyakran máshol, máshogy és mással lehet megfogni, mint azokat, akik számára nem jelent problémát egy négyfős családi nyaralás költségeinek előteremtése. Számukra valószínűleg más szolgáltatások lesznek vonzóak, vagy például egy elérhető különleges szórakozási lehetőségnél többet jelent, hogy a szálláshely közel van, így nem kell sokat utazniuk hozzá, tehát a benzinköltséget is minimalizálhatják.

Bizonyított megoldások

Cégünk nagy tapasztalattal rendelkezik a SZÉP Kártya-elfogadóhelyek hirdetési lehetőségeit illetően. Számtalan ingyenes és olcsó, professzionális, garantáltan megtérülő hirdetési lehetőséget kínálunk. Ha önnek nincs tapasztalata ezen a területen, jobb, ha rábízza magát egy tapasztalt, megbízható szakemberre. Hiszen, ha rossz helyen hirdet, azaz egy olyan marketingcsatornát választ, amely nem képes többszörösen behozni a rá fordított összeget, pénzt veszít, akármilyen minimális összeget is szánt a hirdetésre. Reklámra viszont mindenképp szükség van, hiszen ez a vállalkozás sikerének egyik alapfeltétele. Kampányaink sikeréhez tudnunk kell, ki a célcsoportunk, hol érhetjük el annak tagjait, hogyan kell velük kommunikálnunk, hogy meggyőzhessük őket, és hol, milyen marketingcsatornán érdemes hirdetnünk. Az utóbbi megállapításához meg kell vizsgálnunk hirdetéseink hatékonyságát. Ha azt tapasztaljuk, az adott reklám többe kerül, mint amennyi pénzt behoz, biztosak lehetünk benne, hogy valamilyen hibát vétettünk. Előfordulhat, hogy potenciális ügyfeleink nem látogatják az adott honlapot, vagy úgy érzik, a reklám nem nekik szól.

Megbízható segítség

Tapasztalataink birtokában mi könnyebben el tudjuk dönteni, hol érdemes meghirdetni egy SZÉP Kártya-elfogadóhelyként működő szálloda, panzió, apartman vagy síközpont szolgáltatásait ahhoz, hogy a reklám tényleg elérhessen a potenciális ügyfelekhez, és meggyőzhesse őket. Amennyiben úgy érzi, önnek nincs ehhez elég tapasztalata, és egy megbízható céget keres, szívesen átvesszük öntől a hirdetési feladatokat. Megkeressük az ön számára leghatékonyabbnak ígérkező marketingcsatornákat, és megismertetjük szálláshelyének szolgáltatásait a célközönséggel. Számtalan ingyenes és olcsó internetes hirdetési lehetőség áll rendelkezésre, így ha ön Magyarország egyik turisztikai szempontból népszerű régiójában, például Budapesten, a Balatonnál, Egerben, Villányban, Szegeden, Debrecenben vagy Esztergomban üzemeltet szállodát, érdemes igénybe vennie szolgáltatásainkat.

Ingyenes vagy olcsó hirdetések

Érthető, ha minél kevesebb pénzből szeretné megoldani a marketingjét, hogy több maradhasson másra, például szolgáltatásai fejlesztésére. Azonban sok esetben nem az a leghatékonyabb, ha ezért kizárólag ingyenes hirdetési lehetőségeket vesz igénybe. Hiszen ha az adott reklám nem hoz be új ügyfeleket, hiába volt ingyenes, mivel ha pénzt nem is, időt és energiát rá kellett szánnia. Ha viszont az adott hirdetés egy kevés pénzbe kerül, de sok vendéget csábít szállodájába, máris jobban megéri azt alkalmazni. Amennyiben nincs kedve mindezekkel foglalkozni, jobb, ha rábízza ezt egy megbízható, tapasztalt cégre. Amennyiben belföldi szálláshelyként vagy SZÉP Kártya-elfogadóhelyként szeretne több vendéget vonzani hoteljébe, panziójába, apartmanjába vagy nyaralóházába, vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, és kérjen most ajánlatot! Ha pedig előbb inkább behatóbban megismerkedne szolgáltatásainkkal, böngéssze át weblapunkat, ismerkedjen meg tevékenységünkkel és referenciáinkkal!